Back to top
JAM

Joan Verdú, nou entrenador del Juvenil A masculí

Joan Verdú, amb passat a l'entitat com a entrenador del Juvenil C i una extensa trajectòria com a futbolista professional, es fa càrrec del primer equip cerveser.



Joan Verdú és el nou entrenador del Juvenil A masculí. Als seus 42 anys, Verdú agafa el relleu de Sergio García amb l'ambició de mantenir l'alt nivell formatiu i competitiu de l'entitat, i continuar fent créixer el Club aportant als seus jugadors els coneixements i l'experiència adquirida durant més d'una dècada al futbol professional.

El ja tècnic cerveser torna a l'entitat després d'haver dirigit el Juvenil C la temporada 2022/23 en la seva primera experiència a les banquetes, mentre que aquest darrer curs va liderar el Juvenil C del Girona FC. A la banqueta l'acompanyarà el mateix cos tècnic que fins ara, amb Pablo Rotchen com a segon entrenador, Ramon Ferrer com a preparador físic i Álex Túnez com a entrenador de porters.

Com a jugador, Verdú va formar-se al futbol base del Barça fins a arribar al filial, i l'any 2006 va fer el salt a Primera Divisió de la mà del Dépor. Tres temporades al conjunt gallec que van precedir-ne quatre més a l'Espanyol, i també va jugar al Betis, al Levante, a la Fiorentina, al FC Baniyas qatarià i al Qingado Huanghai de la Xina. Muntanyesa i Hospitalet al futbol català van ser els seus últims destins. En total, més de 400 partits com a professional, 262 dels quals a Primera Divisió, i 82 gols.

Verdú dirigirà el seu primer entrenament el pròxim dilluns 28 de juliol, quan arrenca la pretemporada del Juvenil A masculí.