Back to top
DAMM

Recta final amb molts objectius en joc

El CF Damm va completar un cap de setmana molt positiu, amb victòries de pes en diferents categories i equips que van saber competir en contextos exigents, mostrant caràcter i capacitat de reacció.

Victòria contundent del Juvenil A masculí al camp del San Francisco. Els cervesers van fer un gran partit i van completar la golejada amb les dianes de Rubira, Biel, Martí i Canals.

El Juvenil A femení va sumar tres puntsdent crucials al camp del Sabadell (2-3). Tot i una primera part molt fluixa, l’equip va reaccionar a la represa i va capgirar el marcador amb gols de Porqueras i un doblet de Clàudia.

El Juvenil B masculí també va aconseguir una victòria important davant l’Olot (2-1), en un partit en què va ser superior i va saber gestionar els moments clau. Joshua i Pere van ser els golejadors.

Gran actuació del Juvenil B femení, que va golejar el Terrassa (0-5) en un partit molt complet en tots els aspectes. Casadevall, amb un hat-trick, Sofia i Leyre van signar una victòria de molt mèrit en un camp complicat.

El Juvenil C masculí va fer un pas endavant superant el Badalona (1-0) en un duel exigent davant el segon classificat. L’equip va saber adaptar-se i competir amb serietat, amb gol de Víctor.

En categoria cadet, el S16 masculí va guanyar al camp del Gimnàstic de Manresa (1-2) en un partit molt competitiu, sabent patir a la primera part. Arroyo i Hugo van marcar.

En canvi, el Cadet S15 va caure davant el mateix rival, el Gimnàstic Manresa (1-2), penalitzat per la manca d’encert a les àrees, amb gol de Marrahi.

En etapa infantil, el S14 masculí va sumar una victòria treballada al camp del Gavà (0-1) tot i no estar encertat, amb gol de Bouba.

El S14 femení es va imposar al Mercat Nou Magòria (3-1), mostrant-se superior malgrat una segona part més fluixa. Mia, Júlia i Nerea van veure porteria.

El S13 masculí va remuntar al camp del Badalona (1-3) després d’una primera part irregular, amb gols de Gil i un doblet de Juan. Continua líder a quatre jornades per acabar la lliga.

En futbol set, el S12 masculí va guanyar amb claredat el Gavà (7-1) gràcies a un gran inici de partit. Iker (2), Barka (2), Jan, Aitor i Joel van ser els golejadors.

El S12 femení va protagonitzar una gran remuntada al camp de l’APA Poble Sec (3-4), decidint el partit a l’últim minut. Alba (2), Naia i Carla van fer els gols.

El S11 masculí va completar un partit molt sòlid al camp del Gavà (0-4), sense concedir ocasions i dominant el joc. Miqui, amb un hat-trick, i Yevhenii, van marcar.

Finalment, el S10 masculí va anar de menys a més per acabar signant un partit molt complet davant l’EF Premier, amb una gran aportació ofensiva liderada per Abraham (6), Quique (2), Max, Jan i Aleix.