El Juvenil A Femení ja ha començat a preparar la nova temporada amb la primera sessió de treball a la Ciutat Esportiva Damm. Les cerveseres afronten un nou curs a la Preferent Femení Juvenil amb la voluntat de continuar creixent i competir al màxim en una categoria que cada temporada presenta un nivell més alt. La primera jornada de treball ha servit per començar a construir les bases del nou projecte i recuperar les sensacions sobre la gespa.
Oriol Nieto repetirà al capdavant del Juvenil A Femení
El tècnic cerveser continuarà dirigint l’equip després d’una temporada en què el Juvenil A Femení va demostrar capacitat per competir contra els grans de la categoria. Amb la continuïtat d’Oriol Nieto, el conjunt afronta el nou curs amb l’objectiu de consolidar tot el que ha après i fer un pas endavant en una lliga cada vegada més competitiva.
Preparant un nou repte
Les properes setmanes estaran marcades per la preparació física i tàctica abans de l’inici de la competició. El Juvenil A Femení treballarà per arribar al començament de la temporada en les millors condicions i tornar a lluitar per les posicions capdavanteres, amb l'objectiu de classificar-se a Copa Catalunya en aquest nou format de la competició. Del 31 d'agost fins al 2 de setembre, l'equip es reunirà a Puigcerdà per fer pinya a l'stage de pretemporada.