El CF Damm va viure un cap de setmana intens de competició, amb partits exigents i actuacions que van reflectir tant la capacitat de reacció dels equips com la solidesa del treball diari.
El S10 masculí va imposar el seu ritme davant el PB Cinc Copes, controlant el joc i mostrant eficàcia ofensiva, amb gols de Max (2), Liam (2), Marc, Mateo, Abraham, Jan, Quique i Aleix.
El S11 masculí va sumar una victòria de molt mèrit al camp de la Penya Anguera (4-5) en un partit incòmode i de molta exigència. Tot i les dificultats, l’equip va mostrar caràcter i capacitat de reacció, remuntant fins a dues vegades per acabar certificant un triomf important. Bouba, amb un doblet, Yevhenii, Martí i Edgar van ser els golejadors.
El S12 masculí va començar l’any amb una clara victòria davant l’Horta (7-0), dominant el partit de principi a fi i mostrant una bona versió col·lectiva. Pol, amb un hat trick, Roger (2), Iker i Jan van signar els gols.
En categoria infantil, gran actuació del S13 masculí, que es va imposar amb autoritat al camp del Sabadell (1-6), completant un partit molt complet en totes les fases del joc. Joel, Juan (2), Marc, Diba i Eric van veure porteria.
El S14 masculí també va sumar una victòria sòlida davant el Sant Cugat (0-2), amb una actuació segura i gols de Pablo i Kevin.Per la seva banda, el S14 femení va sumar una victòria ajustada davant el Premier (1-0). Tot i una primera part fluixa i diverses ocasions desaprofitades a la represa, l’equip va saber competir fins al final i emportar-se els tres punts amb un gol de Júlia.
Pel que fa als cadets, el S15 masculí va caure per la mínima davant el Sabadell (0-1) tot i fer un molt bon partit, dominant el joc i generant nombroses ocasions. Una errada en una acció de pilota aturada va acabar decantant el duel.
En canvi, el S16 masculí va sumar tres punts importants al camp del Sant Cugat (1-2), en un partit seriós i competitiu, amb gols de Biel i CliffordZ
El Juvenil C masculí va empatar sense gols davant el Sabadell (0-0) en un partit molt complet, fent un pas endavant en joc i personalitat davant el líder, tot i no trobar el premi del gol.
En categoria juvenil, el Juvenil B masculí va aconseguir una victòria treballada al camp de l’Hospitalet (0-2), mostrant solidesa defensiva i eficàcia en un escenari complicat. Jan i Joshua van ser els autors dels gols.
El Juvenil A femení va caure davant el FC Barcelona (0-4) en un partit on el rival va fer valer la seva superioritat.
Per últim, el Juvenil A masculí va empatar davant el Nàstic Manresa a casa en un partit gris en el que no va poder desplegar el bon joc habitual, i tampoc va ser resolutiu a l’àrea rival.
Un cap de setmana més, els equips del CF Damm van demostrar compromís, competitivitat i capacitat de créixer en contextos diversos, reafirmant la identitat del Club i el treball constant que es fa en totes les categories.