Back to top
DAMM

Gran victòria del S13 masculí davant el Barça

El CF Damm ha viscut un cap de setmana carregat de partits, sensacions variades i molta competitivitat en totes les categories. Amb actuacions molt destacades i altres marcades per la irregularitat, els equips cervesers continuen demostrant evolució i una forta identitat competitiva.

Juvenil A masculí 2-2 Girona. Els de Joan Verdú van anar de menys a més. Els cervesers no van entrar bé al partit, però a la segona part van aconseguir canviar la dinàmica per acabar arribant a porteria rival generant perill, tot i no ser capaços de transformar-lo en més gols que el rival.

Juvenil A femení 3-1 Sant Gabriel. Les d'Oriol Nieto van recuperar la sensació de sortir guanyadores d'un partit tot i no haver mostrat la seva millor versió ni en atac ni tampoc en defensa. L'equip suma tres punts importants per encarar les següents jornades amb més positivitat, tot i haver de ser millors en moltes facetes. Noelia, Porqueras de penal i Marian van ser les encarregades d'agafar l'avantatge al marcador.

Mercantil 1-1 Juvenil B masculí. El Juvenil B va sumar un punt en un partit de dues cares. Una primera part fluixa va donar pas a una segona excel·lent, en què l’equip va dominar clarament i va merèixer la victòria. Samu va marcar el gol de l’empat.

Juvenil B femení 5-2 Ona Sant Adrià. Malgrat no oferir la seva millor versió durant gran part del partit, les d'Andy va derrotar el tercer classificat amb autoritat. Bigas (2), Marian, Naia i Casadevall van ser les golejadores. L’equip continua ferm en la part alta de la classificació.

Sant Gabriel 1-0 Juvenil C masculí. Els cervesers van completar una molt bona primera part, tot i que no van transformar les ocasions generades. La segona meitat va ser més fluixa i l’equip va acabar cedint per la mínima.

S16 masculí 4-0 Cerdanyola. Gran actuació del S16, que va ser clarament superior de principi a fi. Moha, Clifford, Shoti i Bartosz van certificar una victòria contundent.

Cerdanyola 1-0 S15 masculí. El S15 no va aconseguir sumar en un partit que se li va escapar sense poder reaccionar.

S14 masculí 1-2 Cornellà. Derrota davant un rival exigent. El gol de Haoyan no va ser suficient per puntuar.

Escola Brafa 0-5 S14 femení. Partit molt complet de les de Sara Las Heras, tot i algunes ocasions fallades al primer temps. A la segona part, l’equip va ser molt efectiu. Gols de Arlet (2), Mia, Mireia i Maria Izquierdo.

S13 masculí 1-0 Barça. Triomf de molt mèrit. Gran primera part i una segona de gestió del partit. Gerard va anotar l’únic gol, que manté l’equip a les posicions capdavanteres.

Barça 3-1 S12 masculí. L'equip va entrar malament al partit i no va trobar la manera de revertir el marcador. Barka va marcar l’únic gol.

S12 femení 8-1 Diagonal. Exhibició ofensiva amb un gran partit col·lectiu. Golejadores: Valentina (3), Claudia (2), Alba (2) i Maissa.

Barça 6-3 S10 masculí. L’equip no va començar bé i va anar sempre a remolc. Tot i això, Liam, Abraham i Kento van marcar i l’equip va competir fins al final.