El Juvenil C va acomiadar dijous la seva exitosa temporada amb un sopar exclusiu a les instal·lacions de l'Antiga Fàbrica Damm. Acompanyats del President del Club i Conseller de la cervesera, Ramon Agenjo, i del també conseller Pau Furriol, els joves cervesers i el seu equip tècnic van gaudir d'una vetllada en què el President Ramon Agenjo va felicitar l'equip per la qualitat del seu futbol durant tota la lliga. També hi van ser els tècnics del Juvenil A, Roger Garcia i Albert Puigdollers, i el President d'Honor del Club, Josep Barcons.
Últimas noticias
Crónica
Fin de semana de contrastes
El CF Damm vivió un fin de semana de contrastes, con partidos de alto nivel competitivo, goleadas contundentes y duelos exigentes ante rivales de gran entidad. A destacar la victoria del primer equipo masculino ante el Barça, i que el S13 sigue, una semana más, líder en División de Honor.
Crónica
Los pequeños detalles marcan la diferencia
GIRONA 2-1 JUVENIL A MASCULINO
Partido correspondiente a la jornada 24 de División de Honor Juvenil, disputado en el Municipal de Riudarenes y arbitrado por el colegiado Brull Acerete.